Majas "Boktips"

Ville bara säga att inlägget om Bells var från mej xD!
Men tänkte tipsa om lite olika böcker som är läsvärda. Allt från kärlek-fantasy!
Jag föredrar fantasy.

Fantasy topplista:
1. Magi( Septimus Heap)- Angie Sage
2. Urchin och de dansande stjärnorna- M. Macalister?? Tror det stavas så
3. Namnet på boken är hemligt- Psedonymus??? Äh, vet inte hur man stavar det xD

Kärlek:
1. Twiligt- Stephanie Meyer (Hatar den men alla andra typ älskar den ^^)
2. *??????
3 *??????
* Alla böcker inne håller nästan kärlek så vet inte vilka jag ska välja!

Spännande:

1. Den osynliga- Lise Indahl
2.spökskeppet Vallona- Lena Arro (Tror det)
3. Aldrig som de andra- Peter Artenius(typ)

Mer boktips kommer med tiden. Ska berätta om en av mina favoriter här:
William är en kille som är väldigt utanför. Han blir ofta mobbad av de "coola" tjejerna..
En dag bildar klassen skallgång för en gammal dam, vid namn Stina. PÅ kvällen blåser lärarna in och alla går hem utan resultat.
PÅ vägen till skolan nästa dag ser William den gamla damen de letat efter sitta på park bänken. Han går fram och frågar om hon ville ha hjälp till ålderdoms hemmet. Damen blev glad. På vägen dit såg de på löpsedlarna: Gammal dam vid namn Stina hittad död i skogen igår. William frågade damen. "Jo, det är faktiskt så. JAg dog igår" sa Stina. Kunde William se spöken?
Mer får du läsa om!
Bild på boken:

 

Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

jag måste läsa " Aldrig Som Det Andra " den värkar fett bra ! Tjaooooooo <3333

2010-03-20 @ 18:27:00
URL: http://iduwww.blogg.se/
Postat av: Maja

Tycker verkligen du ska göra det =)

2010-03-21 @ 15:00:52
URL: http://photolovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0