Lika trött som alltid(Skämt xP)

Hej! Idag har jag ridit. Vi hoppade(Boring) JAg hade Cezar och han bockade, men jag håll mej kvar :P
En konstig sak är att jag gillar hundar mycket mer än hästar. Fattar inte hur?
Idag i skolan så gick vi till häxan (Våran slöjdfröken xD) Asså nu börjar hon bli snällare men för ut var hon en gammal sur kärring. "Ärligt. Att de inte sparkar henne" tänker ja ;D Hon fattar typ inget och "pratar" med maskinerna då vi elever kan "misstolka" det. Säger bara det "SKÄRPNING CHICHI" Konsigt namn. Utalas Kicki!

Är skit trött. Skit ont i nacken har ja oxå ;( Alla wannabe fjortizar i femman tror typ att de äger hela skoolan. Det blir man skit trött av oxå! Har 928 sp på s.s :D:D:D:D Jipphi!



Blev inte så långt innlägg.
                                         Bye!
                                                   Maja o Molle hälsar


Tillbringar denna sötiz till sötnosen själv Molle o ??(Vet ej vem) Aja, bara till Molle då. Så ta inte åt er. Skämta bah xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0