I'm home :D:D:D

Ja, som ni ser e jag hemme. Eller kom hem igår... Hoppas ni har haft en toppen hälg =)
Juste: Heeeeeeeeeeeeeeej xD
Jag blir så j*vla sur på vissa i våran klass. De springer runt och klagar på allt och alla. Men ärligt :| Kan ni inte bara ta och hålla ******* ett tag. Blir så himla (a) less xD(Kanske inte rätta läget att sätta xD :P)

Jag har flummat me Bella idag <3 Vi har suttit vid datorn (Of Course) och typ barit ute me Molle. Åååh, orkar inte skriva.. Har typ ont i huvudet. Asså jag orkar inte sitta vid datorn. Inte ofta jag måtstår den xD.
Typ, lite besviken på en person? Fast jag vet inte varför ja e besviken. Den ha ju inte gjort något dumt lixom. Sedan blir jag trött på msn när alla skriver typ "Hej""Hallå""hoho""Men hallå". Så håller nåra på. JOBBIGT!!!!
Hoppas ni inte e lika trötta som mej <'3
Måste sluta blogga nu.
Hörs immorn
  Maja & Bästa Molle
Ps. Jag kanske inte bloggar immorn:S Har ridning Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0