Agility :D

Hinner inte skriva ett hej! Är så himla sugen på att våren ska komma och jag kan pröva på agility med min hund som ni vet xD Molle. Har tittat på google och blir så himla sugen. Varför ska det va sånt väder?? Hopplöst! Jag har ju prövat på tomten men inte på en kurs. Har både anmält mej till en agility kurs, men vet dock inte om det är ungdom eller vuxen( Asså man får ju gå på vuxen men jag är bah 11 år)
Sedan ska jag kanske gå på läger :P På ett får man typ pröva på spår, rallylydnad, allmän lydnad, agility och nåt mer x'D. Och det andra är det BARA  agility. Fatta vad kul. Bara ungdomar(I olika åldrar) med sina hundar som är på läger. Längtar dit<33 Där ska ja bah njuta av att få vara me hunden o mysa :P Det är så jobbigt att vänta. Jag vill bara dit nu på direkten =) Om jag går på det som bara e med agility är det en tjej som jag inte vet vem det är, som ska vara med o låna min grannes hund som jag brukar gå ut på prommis med.
Så, hoppas ni hare bra!
Maja o Molle <3

Jag vet att det är dålig kvalitè på bilden. Hitta den bara.Tycker den e as gullig


Kommentarer
Postat av: Emma från ridgruppen på tisdagar ;)

Hej maja! Fin blogg! :) <3

Gå gärna in och läs och kommentera min oxå ;)

Ses <3

2010-03-25 @ 16:39:12
URL: http://sweathearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0