Inga bilder!!!!

Nu è jag hemma igen. Helgen har gått skit fort! Jag har tagit massor av kort. Men...... Jag har inte laddat upp de, så orkar inte göra det nu heller. Är väldigt rörd just nu. Har fått ett otroligt snällt mejl av en kompis eller en super bra vän. Jag tror den personen vet vilken det är. Jag vill bara säga så här "Du är en super bra vän och jag hoppas du har det bra! Jag uppskattar dig verkligen<3"
Några värmande ord känns bra! Sen är jag typ överlycklig xD. JAg har fått två GM(guldmedlemskap) dagar gratis ;D! Jipphi!!!! Okej, kanske överregerade lite men skit i det!
///Maja och den vackra Molle ^^

Kommentarer
Postat av: Linn,7things

Vad synd,nu ska jag utforska mer av bloggen! ;D

2010-03-02 @ 16:02:16
URL: http://Ingen ännu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0